معرفی وبلاگ
****وبلاگی جهت پاسخ به سوالات رایانه ای****
قراردادن ترفندهای جالب رایانه ای
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر نام وبلاگ بلامانع می باشد،با تشکر)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 314394
تعداد نوشته ها : 158
تعداد نظرات : 48
Rss
طراح قالب
موسسه‌·تبیان
ویرایش شده توسط:
Farshid7

جواب سوال reza hawasi

جواب سوال Arash Vaziri

جواب سوال مصطفوي علي

جواب سوال علي جعفري
________________________________

(براي ديدن جواب ها، ادامه مطلب را كليك كنيد)

**********************************************************************************************
دوستان عزيز اگر نظري يا جواب دقيق سوال هاي ديگر دوستامون رو مي دونين بگين، تا با كمك هم سوالامون رو بهتر و دقيق تر به جواب برسونيم.


جواب سوال reza hawasi:

سوال: من رو لپ تاپ asus ام که ویندوز 8 هستش یه برنامه ی قفل ویندوز به وسیله شناسایی چهره نصب کردم البته برا ویندوز7 بود بعد از مدتی لپ تاپم خاموش شد وقتی روشن کردم لوگوی ایسوس رو نشون میده ویندوز 8 هم نشون میده ولی اون قسمتی که باید رمزو بزنی ووارد شی رو نمیاد همه اش صفحه ی تیره البته کلید های کم و زیاد کردن نور صفحه و... کار میکنن . کمکم کنین که چیکار باید بکنم . اگه راهی هست تورو خدا بگید . اگه هم بخوام ویندوزو عوض کنم دیگه رمزو نمیخواد؟

جواب: کاشکی اسم نرم افزار و نسخه(=version) آن رو هم می گفتید. ولی به احتمال زیاد این نسخه نرم افزار که نصب کردید با ویندوز8 سازگار نیست. از طریق safe mode ویندوز امتحان کنید شاید شد اون برنامه را پاک کنید. در ضمن برای عوض کردن ویندوز مشکلی نیست!


جواب سوال Arash Vaziri:

سوال: با سلام خدمت شما دوست عزیز،آقا من یه سی پی یو intel celeron 1.80GHz داشتم،بعد یه Pentium4 3.00GHz گرفتم ولی انگار از قبلی ضعیف تره چون:بعضی از بازیهارو که با قبلی روان اجرا میشدند با این صحنه آهسته اند و بعضی از فیلم های 1080p هم همینطور.حالا چیکار کنم که به اونی که مدلش هست تبدیل بشه؟به نظر شما آیا برنامه فعالسازی داره یا... . ممنون میشم که جوابمو سریع بدید.با تشکر.

جواب: اول اینکه تنها سرعت کلاک را مد نظر مقایسه قرار ندهید! عوامل دیگری مثل FSB و مقدار حافظه نهان نیز از عوامل موثری هستند. و به برنامه فعال سازی هم نیازی نیست. در ارتقای سیستم حافظه ram و همین طور مادربورد(به خاطر کانال های ارتباطی=bus) را هم در نظر داشته باشید.


جواب سوال مصطفوی علی:

سوال: می خواستم بدونم بعد از نصب فلش مموری روی لپ تاپ، لپ تاپ خود بخود خاموش شد!!! فلش ویروسی بود! حالا باید چیکار بکنم؟

جواب: احتمال ویروسی بودن زیاد است، ولی احتمال دارد مشکل از حافظه فلش یا درگاه USB شما باشد. برای اینکه از ویروسی نبودن آن مطمئن شوید، حافظه فلش تان را به یک سیستم که سیستم عامل لینوکس دارد وصل و آن را format کنید و یا با یک آنتی ویروس قوی و به روز آن را اسکن کنید!


جواب سوال علی جعفری:

سوال: تعدادی فایل را با یه برنامه به نام Gili Privacy Protector 3.2 فولدر رو hidden کردم امروز صبح وقتی بازش کردم ارور:
location is not available
D: adress folder… is not accessible. Access is denied
رو داد حتی برنامه Gili Privacy Protector 3.2 رو هم پاکش کردم و بازم موقع باز کردن فولدر همین ارور رو میده. در ضمن وقتی روی فولدر Properties رو میزنم حجمش میزنه 0 کیلوبایت ولی خود درایو همون حجمی که قبلا داشت رو میزنه ویندوزم هم 7 هست.
خواهش میکنم اگر راهی داره کمک کنید اطلاعات بسیار مهمی توی فولدر دارم.

جواب: اول از همه شما نباید اون برنامه رو قبل از اینکه فایل ها رو به حالت اول بر می گردوندید حذف می کردین! و من فکر می کنم اون پیغام خطا برای این باشه که پوشه مورد نظر یا در مسیری قرار دارد که نام فارسی وجود دارد یا نام خود پوشه فارسی است. من چون خودم با این برنامه کار نکردم اطلاعات زیادی در مورد این برنامه ندارم.

دسته ها :
1392/4/31 20:18
X