معرفی وبلاگ
****وبلاگی جهت پاسخ به سوالات رایانه ای****
قراردادن ترفندهای جالب رایانه ای
(استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر نام وبلاگ بلامانع می باشد،با تشکر)
صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 314356
تعداد نوشته ها : 158
تعداد نظرات : 48
Rss
طراح قالب
موسسه‌·تبیان
ویرایش شده توسط:
Farshid7

جواب سوال سامان شريفي

جواب سوال ......:

سوال: من 1نرم افزار دانلود كردم نميدونم چطوري نصبش كنم به صورت آف لاين. هيچ اطلاعاتي هم از كامپيوتر ندارم كمكم كنيد .فقط زود جواب بديد.

جواب سوال E.L.F

جواب سوال زهره


جواب سوال سامان شریفی:

سوال: من ویندوز کامپیوترمو دوباره که نصب میخام بکنم فقط مرحله اول نصب انجام میشه و دیگه بقیه مراحلو نصب نمی کنه و در صفحه پیغام windows is being restart رو میده و ریاستارت میشه باید چیکار کنم؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. باتشکر

جواب: ابتدا من چند سوال از شما دارم:

            1) چه ویندوزی را می خواهید نصب کنید؟

            2) قبلا از این دیسک ویندوز را نصب کرده اید؟

            3) منظور شما از مرحله اول، دقیقا کدام مرحله می باشد؟

            4) آیا قبل از عوض کردن ویندوز مشکل خاصی در ویندوز نصب شده رخ داده بود؟ اگر این طور است آن مشکل را بیان کنید.


جواب سوال ......:

سوال: من 1نرم افزار دانلود کردم نمیدونم چطوری نصبش کنم به صورت آف لاین. هیچ اطلاعاتی هم از کامپیوتر ندارم کمکم کنید .فقط زود جواب بدید.

جواب: دوست عزیز شما اول، نام این نرم افزار را بگویید!


جواب سوال E.L.F:

سوال: خواهش میکنم کمکم کنین...امروز که فلشمو وصل کردم به کامپیوتر دیدم تعداد زیادی پوشه با اسم های عجیب غریب (مثل زمانی که تنظیمات زیر نویس مشکل داره و اونو قاطی مینویسه) ایجاد شده بود و فایلهایی که تو فلش بودن هم باز نمیشدن. فلشمو درآوردم و دوباره که وصلش کردم دیگه هیچکدوم از اون پوشه هارو ندیدم علاوه بر اینکه فایلهای خودمم دیگه مشخص نبود ولی ظرفیت فلش کاملا پر بود. من به اطلاعات فلشم نیاز دارم خواهش میکنم کمکم کنین. اصلا میشه کاری واسش کرد؟؟!! یا باید فرمتش کنم؟؟!!

جواب: حافظه فلش شما یا آلوده به بدافزار شده یا بدسکتور گرفته! پس ابتدا آن را با یک آنتی ویروس قوی به طور کامل اسکن کنید و سپس با راست کلیک بر روی آن و انتخاب Properties به کادر محاوره ای Properties حافظه فلش رفته و از کادر باز شده به تب Tools بروید و کلید Check now … را کلیک کنید در کادر باز شده تیک هر دو گزینه را بزنید و کلید Start را کلیک کنید. امیدوارم مشکلتون حل بشه.


جواب سوال زهره:

سوال: سلام  . میخواستم بدانم مثلا در جایی ادرس ایمیلمون میذاریم  کسی میتونه  وارد فرمی که برای درست کردن ایمیل پر کردیم بشه؟

جواب: خیر، فرم ثبت نامی که موقع ساختن ایمیل پر کردید تنها در همان زمان قابل مشاهده می باشد و تنها در صورتی که آدرس ایمیل شما هک شود، شخص هکر می تواند به اطلاعات شما از قسمت تنظیمات ایمیل و قسمت پروفایل دسترسی داشته باشد و کلا در حالت عادی کسی نمی تواند با در اختیار داشتن آدرس ایمیل شما به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند، مگر اطلاعاتی که در قسمت پروفایل با دسترسی عمومی قرار داده اید.

دسته ها : آموزشي
1392/4/31 16:16
X